Klienci mają możliwość kontaktu z Bankiem przez wiele kanałów: sieć 423 oddziałów w całym kraju, serwis telefoniczny, internetowy oraz bankowość mobilną.
Telemillennium
TeleMillennium, czyli telefoniczny kanał kontaktu z Bankiem, umożliwia składanie zleceń dotyczących obsługi produktów posiadanych w Banku, pomocy w wyjaśnianiu wątpliwości, poznaniu oferty oraz interwencji w sytuacjach awaryjnych. To również kanał kontaktu dla potencjalnych Klientów, którzy mogą zlecić założenie rachunku, czy karty kredytowej.
W 2014 roku, aby zapewnić jak najwyższą jakość obsługi Klientów posiadających kredyty hipoteczne, wyodrębniono wyspecjalizowany Zespół Konsultantów, którzy zajmują się sprawami związanymi wyłącznie z obsługą tych kredytów.
Wprowadzono również działania, które pozwoliły na zarządzanie sugestiami zgłaszanymi przez Klientów . Bezpośrednio po odbyciu rozmowy z Klientem, Konsultanci mogą przesłać jego uwagi do właściwej jednostki w Banku. Funkcja ta pozwala na analizę potrzeb Klientów i wdrożenie działań w odpowiedzi na ich oczekiwania.
TeleMillennium | 2014 | 2013 | 2012 | Zmiana 2014/2013 |
---|---|---|---|---|
Liczba połączeń z TeleMillennium | 2.900.828 | 2.711.913 | 2.625.465 | 7% |
Bankowość internetowa i mobilna
Klienci bankowości internetowej oraz mobilnej mogą szybko skontaktować się z Bankiem za pośrednictwem wielu kanałów, np. wysyłając wiadomość za pośrednictwem strony internetowej lub w serwisie transakcyjnym, korzystając z czatu na stronie internetowej lub pomocy Wirtualnego Doradcy. W przypadku pojawienia się problemu związanego z działaniem bankowości internetowej lub mobilnej, Klient może skontaktować się ze specjalną linią pomocy dla klientów bankowości elektronicznej.
Wszystkie sugestie i uwagi zgłaszane przez Klientów za pośrednictwem kanałów elektronicznych i telefonicznych są stale monitorowane i analizowane. Dodatkowo, wybrani Klienci są zapraszani do udziału w testach użyteczności wykonywanych z wykorzystaniem technologii eye tracking. Wszystkie wymienione analizy są wykorzystywane do planowania rozwoju bankowości internetowej i mobilnej.
Klienci bankowości internetowej i mobilnej
2014 | 2013 | 2012 | |
---|---|---|---|
Klienci korzystający z Millenetu* | 1.536.260 (74%) | 1.438.813 (62%) | 1.433.726(54%) |
Klienci korzystający z MilleSms* | 206.501 (13%) | 204.596 (14%) | 198.580(14%) |
Klienci korzystający z wyciągów on-line* | 950.789 (62%) | 779.399 (54%) | 670.693(47%) |
Klienci korzystający z bankowości moblinej* | 145.000 (21%) | 79.183 (13%) | 51.395(8%) |
Zapytania w Millenet dot. funkcjonalności systemu | 4.942 | 20.418 | 19.378 |
Zapytania w Millenet dot. produktów i usług | 76.304 | 49.569 | 22.856 |
Zapytania poprzez formularz kontaktu | 6.158 | 5.738 | 4.958 |
*liczba i % Klientów