Bank wykorzystuje różne kanały komunikacji w celu dotarcia do obecnych i potencjalnych Akcjonariuszy, w tym głównie takie jak:
- Okresowe konferencje z udziałem Zarządu na temat kwartalnych wyników grupy kapitałowej Banku (4 w ciągu 2015 roku),
- Udział w konferencjach i wyjazdach (road-show) organizowanych dla Inwestorów w kraju i zagranicą (17),
- Indywidualne i grupowe spotkania z uczestnikami rynku kapitałowego (206),
- Bieżące komunikaty giełdowe (79) i prasowe,
- Dedykowana strona internetowa w portalu Banku poświęcona relacjom inwestorskim,
- Zachęcanie do udziału w dorocznym Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy (również transmitowane przez Internet),
- Kontakty bieżące z uczestnikami rynku (przez e-mail lub telefon).
W ramach zapewnienia równego dostępu do informacji, od 2006 roku Bank zapewnia nieograniczony dostęp do konferencji przez Internet (transmisja wideo w języku polskim i angielskim) i przez telefon. Zapis z każdej konferencji dostępny jest na stronie Banku przynajmniej przez kwartał po konferencji. Bank zapewnia również transmisję internetową wideo z obrad Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy. Zapis z obrad wraz z podjętymi uchwałami jest także dostępny na stronie Banku.
Spotkania z Inwestorami | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 |
Liczba zorganizowanych spotkań | 206 | 208 | 134 | 123 |
Liczba uczestników spotkań | 418 | 410 | 283 | 301 |